Over Winelife
Doelgroep
WINELIFE bereikt een betrokken, koopkrachtige en levensgenietende doelgroep. De meeste abonnees zijn mannen tussen de 35 en 65 jaar, hoogopgeleid en met een bovenmodaal inkomen. Ze investeren graag in kwaliteit – of het nu gaat om wijn, gastronomie, reizen of lifestyleproducten.
Het magazine wordt daarnaast vaak binnen het huishouden gedeeld en gelezen. Zo bereikt WINELIFE ook veel vrouwen en stellen die samen genieten van wijn. In de praktijk ligt het magazine op tafel en inspireert het een breed publiek aan wijnliefhebbers – zowel man als vrouw. Onze lezers zoeken actief naar inspiratie, bewaren het blad, en gaan op zoek naar nieuwe producten naar aanleiding van artikelen en advertenties. Met WINELIFE bereik je een doelgroep die niet alleen leest, maar ook handelt.
Online mediagegevens
Website: 18.000 pageviews per maand
Nieuwsbrief: 11.500 ontvangers
Facebook: 8.500 volgers
Instagram: 8.125 volgers
Contactgegevens
OSEBERG PUBLISHING
De Trompet 1757
1967 DB Heemskerk
Tel: +31(0)251-760189