Ziggo Dome en Verbunt Verlinden sluiten partnerovereenkomst

Ziggo Dome en Verbunt Verlinden sluiten partnerovereenkomst

Per 1 september 2020 jl. zijn de wijnen van Wijnimporteur Verbunt Verlinden binnen de Ziggo Dome verkrijgbaar. Op Landgoed De Salentein tekenden de heren Danny Damman, Commercieel Directeur Ziggo Dome, en Peter van Houtert, Managing Director Verbunt Verlinden, afgelopen week een samenwerking waardoor bekende wijnmerken als Salentein, Champagne Ayala en Callia binnenkort in Ziggo Dome verkrijgbaar zijn.

De brede positie die Verbunt Verlinden inneemt op de wijnmarkt in Nederland opent veel deuren voor het nog verder verbeteren van de kwaliteit van de horeca binnen Ziggo Dome.  Op haar beurt is Ziggo Dome de uitgelezen plek om met haar sterke portfolio een podium te bieden en diverse doelgroepen kennis te laten maken met Verbunt Verlinden. Onderdeel van de overeenkomst behelst dan ook een uitgebreid pakket aan relatie- en communicatiemogelijkheden. Het laatstgenoemde zal met name worden ingezet voor het merk Callia.

Danny Damman over de samenwerking: “Wij zijn bijzonder trots op het feit dat wij in deze periode tot een overeenstemming zijn gekomen met het gerenommeerde bedrijf Verbunt Verlinden. Dit spreekt vertrouwen uit in de toekomst.  De opname van de kwaliteitswijnen in het assortiment zal leiden tot een nog grotere fan beleving en past in de huidige uitgaanstrend waarbij de wijnbeleving steeds belangrijker gaat worden.”

”Wij zijn ontzettend blij dat vanaf heden onze wijnmerken in de grootste en meest vooraanstaande concertlocatie van Nederland verkrijgbaar zijn voor een breed publiek. De vele overeenkomsten tussen beide bedrijven op het gebied van visie, kwaliteit en het gedeelde vertrouwen in de toekomst maakt deze samenwerking een perfecte match”, aldus Peter van Houtert.

 

Wil jij geen enkele editie missen? Abonneer je dan nu op Winelife Magazine!

nl_NLNederlands